W poszukiwaniu idealnego korektora ...

Cześć kochani!

Od zawsze walczę z cieniami i opuchlizną pod oczami, dlatego korektor jest mi niezbędny na co dzień. Stale szukam dobrego, który faktcznie zakrywa niedoskonałości.

Dzisiaj przychodzę do was z trzema korektorami, których używam lub używałam w najbliższym czasie. Zrobiłam również zdjęcia, żebyście lepiej zobaczyły efekt. :)








Pierwszy z nich to korektor Multi Mineral z Bell




Korektor moim zdaniem jest dobry jak na swoją niską cenę. Ma bardzo jasny odcień, ale delikatnie ciemnieje po nałożeniu więc raczej nie jest dla bladziochów. Ja używałam go pod oczy i rzeczywiście co nieco zakrywał. Jednak głównie go używałam na zmianę z innym korektorem, bo z mocniejszymi cieniami sobie nie radzi. :( Nie wiem czy posiada jakąś gamę odcieni, bo nie ma nic napisane na opakowaniu.

Plusy:
- tani
- dostępny
- delikatnie zakrywa cienie pod oczami
- dość wydajny
- łatwa i przyjemna aplikacja

Minusy:
- ciemnieje
- nie jest dla bladziochów 

Cena: 9zł
Dostępność: Biedronka

Podsumowując, polecam go, ale najlepiej sprawdzić w sklepie czy nie za bardzo ciemnieje na skórze.

Efekty:






Kolejny to Camouflage Cream Wake up effect z Catrice



Jest to jak narazie najlepszy korektor jaki miałam! Uwielbiam jego delikatną kremową konsystencję i jego krycie. Jestem totalnie nim zafascynowana! Zresztą same zobaczycie jakie daje piękny efekt. Ma ciepły, lekko różowy odcień.

Plusy:
- świetne krycie - przyjemna aplikacja
- zakrywa cienie pod oczami oraz inne niedoskonałości twarzy
- delikatna konsystencja

Minusy:
- brak !

Cena: 13 zł
D
ostępność: Natura

Bardzo polecam osobom, które tak jak ja zmagają się z widocznymi cieniami. Ten korektor działa cuda!

Efekty:

Ostatni to korektor Ideal Skin Concealer z Ingrid Cosmetics


Dla mnnie bubel, innym się sprawdza. Największą jego wadą jest to, że strasznie ciemnieje! :( niestety kupowałam go na szybko i się nadziałam...

Najlepiej to będzie widać na zdjęciu. Jak widzicie, po lewej stronie jest ciemniejszy odcień, natomiast z prawej dopiero co go nałożyłam.


Plusy:
- nawet dobrze kryje
- na szczęście mam końcówkę!!!

Minusy:
- okropnie ciemnieje w kolorze pomarańczowym

Cena: 10 zł
Dostępność: Kupiony dawno w którymś z marketów, chyba Tesco.

Według mnie jest tragiczny i bardzo się cieszę, że dochodzi do denka. Na pewno do niego nie wrócę. 

Efekt:




Jak już pisałam, korektory to u mnie obowiązek, zresztą to widać na zdjęciach :) Jak dotąd najlepiej sprawuje się ten z Catrice.


A może wy polecacie jakiś sprawdzony korektor? 
Najbardziej zależy mi na kryciu cieni pod oczami. 
Dajcie znać w komentarzu jakie są wasze ulubione ! :)


Buziaki!

0 komentarze:

Prześlij komentarz